View My Stats

luni, 7 iunie 2010

cu v.nicolae şi damiev bliţ pe ceas /1/ literatură bliţată

o.h.: spune-mi un vis
v.n: visul iată-l: vorbeam cu tania la telefon şi-i spuneam - dă-mi informaţii despre prieteniile tale de acolo... şi ea spunea: zero...zero şi râdea. dă-mi informaţii despre prieteniile tale de acolo... eu voce tare disperat şi ea râdea ca un copil până m-am trezit. în noaptea asta l-am avut.
o.h: semnificaţia...
v.n: poate trebuia să primesc răspunsuri la întrebările mele şi le-am primit, dar nu îmi dau seama de tot acum...

o.h: spune un vis
l.d.: am visat azi noapte un sens giratoriu
o.h: atât?
l.d: cu săgeţi şi ceasuri
o.h: o viziune
l.d: o profeţie mai bine ... ştreangul.
o.h: în bătaia vântului... când te reapuci de scris?
l.d: într-o viaţă anterioară.
o.h: eşti îndrăgostit.. iubeşti?
l.d: da. foarte mult idealul...
eu exist sau nu exist.
o.h: unde ai vrea să trăieşti?
l.d: paparazzi într-o junglă.
o.h: ce ţi-ai dori să scrii?
l.d: să rescriu cartea oltului de geo bogza.
o.h: cum este pe lună?
l.d: puţin mai bine ca pe soare. iar joi este mai puţin răcoare.
o.h: îţi plac parcurile?
l.d.: la ora "cînd împăraţii ies în parcuri la plimbare".

o.h.: o imagine din copilărie...
v.n.: eu pe şosea de 23 august la ţară, aşteptând-o pe mama să-mi aducă nişte pantofi. trebuia să-mi aducă nişte pantofi pentru că nu aveam cu ce să mă încalţ. şi nu a venit.
o.h.: şi de ce tocmai amintirea asta?
v.n: m-am simţit tare frustrat atunci şi am plâns tare mult.
o.h: o amintire de liceu...
v.n: într-o pauză i-am pus mâna unei colege pe picior.şi ea s-a înroşit şi a ieşit furioasă din bancă. apoi ne-am împăcat.
o.h: o viziune...
v.n: cred că o perioadă de timp am fost practicant zen.

(1995 alexandria).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu