View My Stats

joi, 12 mai 2011

ţiţi- raul t. modig (mix foto comunidad de madrid)



centrul vechi - villanueva (comunidad de madrid)


parc - pozuelo



parc- las rozas



parc - las rozas



ţiţi


of doamne dumnezeule
înger îngeraşul meu
maică fecioară şi mamă
câte suflete-canal aveam în mine
câte gânduri-reziduu recurente reactive
cât gunoi şi câte spaime

of doamne ceresc maică şi fecioară şi sfinte serafim
vorbeam cu ţiţi
îi întindeam câteva monede
e bune astea, zicea
e bune, ţiţi, cum să nu fie bune
şi râdea
tu ştii, ţiţi, câte sertare am în minte şi n-am închis nici unul e o
sertaronie, ţiţi
şi nici nu te aud
să nu plângi, ţiţi
să-ţi iei o pâine
şi râdea

o, ţiţi, cât mă doare capul
parcă e din cioburi din sticlă din suflete exorcizate
sau posedate, ţiţi
tu este tra-la-la, şi râdea
aşa e, ţiţi

of doamne maică şi prunc
o doamne dumnezeule
miluieşte-mă
uite un om în care nu e vicleşug, ci numai diazepam injectabil

of cruce şi cimitir
la vida es corta
vodevil şi paiaţă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu